I'd rather, what?

Hej på er.

Humöret har lugnat sig en liten aning får jag säga. Men är fortfarande lite irriterad, om det nu är rätt ord i sammanhanget vet jag inte ;s

Vad jag gör vaken nu är för mig en gåta. Jag ska upp tidigt imorgon vilket jag inte alls har någon vidare lust med! På en lördag liksom? Äsch. Farmor fyller år och så vidare. Ska dit på lunch/middag(?) you tell me.

Har varit grymt partysugen ikväll men något sånt har jag avstått. Ryktas dock om att det kan bli några moves på dansgolvet imorgon. Annalena har jag umgåts med och det har varit skoj. Är ju som sagt inte alltid man har den damen i stan! Vi har varit och hälsat på hos min mor och sedan for vi hem hit för hon ville se hur mitt tillfälliga boende såg ut. Satt här & surrade i några timmar innan jag skjutsade hem henne.

Nu är jag ensam. Usch, jag gillar det inte. Nu för tiden är man ju van sällskap i princip 24/7. Måste tagga ner på det lite så man inte blir helt förstörd när man väl är ensam. Tur jag har missekisse här, sötot.

Jag har absolut ingenting att ha på mig vid eventuell utgång imorgon heller. Har spritt kläder över halva kommun och en till kommun också. God damn, blir tokig! Och sen eftersom jag inte bor i min läga betyder det att jag har de flesta festkläderna där och det känns lite halvjobbigt att gräva sig in i ruinerna, in i garderoben där hemma för att sedan insé att jag inte heller har något vettigt att ta på mig där.

I'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0