I know you like it.

Kan som sagt inte sova. Så här kommer ett tidfördriv i vanlig ordning.


1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 26 jordsnurr!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Annalena var det ja.

3. Hur lång är du? 164 cm över jorden. Kan inte påstå att jag är någon långben inte.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Sommaren med Göran. Älskart!

5. Vem ringde du senast? Lisa Dahlström.

6. Vem ringde dig senast?
Telefonen har fan varit död ikväll. Tror det var Sandra. Vem annars liksom?

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? #Aha, jag ska också ut imorgon :) Skiter i det ikväll"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringer oftast, då får man svar direkt på det man vill ha svar på.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Ja dom har aldrig varit gifta så dom är inte skilda. Men vi kan säga som så att dom är separerade sen typ 18 år tillbaka.

10. När såg du senast din mamma?
Idag runt 22-tiden.

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna. Vill ha bruna.

12. När vaknade du i dag?
Vaknade lite olika tider. Men klev upp alldeles för sent. Det är skönt att sova sa jag!

13. Vilken är din favoritjulsång?
O helga natt/Oh holy night, helt klart.

14. Vilken är din favoritplats?
Thailand. Snacka om easy living.

15. Vilken plats föredrar du minst? Svårt. Beror nog på situationen det.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Är jag kvar i Sundsvall kommer jag grina. Åtminstonde om det är så att jag inte befunnit mig någon annanstans innan.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Allt typ. Var en mörkrädd liten kiddo. Fick alltid be mormor & farmor ta ner diverse skräckinjagande tavlor om dom ville ha mig sovandes där.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Sommaren med Göran, igår!

19. Hur stor är din säng? Den jag har i lägenheten är 120, den jag har nu är 180.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Tisha & trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 st alltid.

23. Hur många landskap har du bott i? Ett jävla landskap.

24. Vilka städer/orter har du bott i? Enbart Sundsvall. Sorgligt men sant.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. Gillar inte fötter. Uh.

26. Är du social? Inte direkt. Efter ett par glas vin är jag socialast i världen men det är väl alla.

27. Vilken är din favoritglass? Krossad choklad går alltid hem. B&J är gott. Även piggeling och calippo.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kesselavanilj med krossade digestivekex och varma hallon. Mums.

29. Tycker du om kinamat? Älskart! Men har ätit det flera dagar i rad så nu får det vara bra ett tag.

30. Tycker du om kaffe? Ja satan.

31. Vad dricker du till frukost?
Om jag äter frukost är det väl juice eller kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida? Somnar oftast på mage. Har dock ingen aning om hur jag sover när jag väl somnat. Lite svårt att hålla koll då.

33. Kan du spela poker? Ja det kan jag (hatar när det blir fet text och ej går att ändra!)

34. Tycker du om att mysa/kela? Nej, jag hatar det. Vem fan gör inte det?!

35. Är du en beroendemänniska?
Haha, va? Det enda jag är beroende av är snus.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Njae.

37. Vill du ha barn?
Absolut. Men inte just nu. Imorn kanske.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & ytterst lite franska som jag envisades med att läsa på högstadiet.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Haha, OM jag har. Olyckan her self.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet är läskigt, men ändå mysigast. Fast jag föredrar nog poolen. I thailand vågade jag ej gå längre än till knäna pga hajar.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Fest och kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja det gör jag väl. Har ärvt några.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Scrubs, 2 ½ men, family guy, SATC, how i met your mother osvosv.

44. Kan du rulla med tungan? Vadå?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste nog säga min mamma.

46. Sover du med gosedjur? Nej förfan. Jag har en livs levande katt.

47. Vad har du för ringsignal? Orginella "Ring Ring" signalen.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har det.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min jacka.

50. Flirtar du mycket? Näe, sånt ger jag fan i.

51. Kan du byta olja på bilen? Ja, har man körkort bör man kunna det.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Icke. Jag är väldigt laglydig (;

53. Vilken var den senaste boken du läste? Minns ej det.

54. Läser du någon dagstidning? Läser på nätet jag.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Lugn nu, jag är 21.

56. Dansar du i bilen?
Alltid.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Svenska rock klassiker.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Bet" = Betald på en faktura.

59. När var du i kyrkan senast? Hm. När jag sjöng på en begravning i december.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Börje, för han var så blåst.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2 nätter på storsjöyran. Pallade inte sista natten så jag drog min kos hemöver.

 

Ja, godnatt då.


Kommentarer
Postat av: annalena

vem e börje från högstadiet? haha jag minns ingen sån.

2010-02-07 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0