hej, mitt vinterland!

Toodels.

Detta har varit en lång dag må jag säga. Klev upp vid 08:30 och körde då nästan direkt till Sundsvall. Snön yrde hela vägen och det ogillade jag skarpt eftersom sikten är lika med noll när man ska göra en omkörning eller liknande.
Mötte iaf pappa vid volvo och sen for vi iväg på diverse ärenden. Bla for vi till min lya och hämtade en miljard sopsäckar med skräp, men ändå ser det fortfarande grönjävligt ut där hemma. What to do, bara att vänta.

Kom hem för en timme sedan iaf. Har slängt in en tvätt som tar tusen år om man ska leka miljövänlig och ta eco-tvätt. Ska snart slänga in en till, när den här behagar att bli klar så att säga.

Är lite rastlös. Vettefan vad man ska hitta på tills det är läggdags? Hm.

Återkommer kanske senare när jag har nåt vettigare att säga.

Btw så har jag köpt nytt minneskort till kameran så nu funkar den äntligen! Woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0