Headache.

Jag har försökt knåpat ihop ett nytt CV halva dagen men har inte lyckats åstadkomma en enda rad. INTE EN ENDA! Mitt gamla CV är inte mycket att hänga i julgranen så det skiter jag i, även fast det alltid funkat.

Har sån fruktansvärd huvudvärk nu så jag tror bestämt jag går och gräver ner mig.

Håller på tvätta gör jag också. Jackan fick sig en tvätt men den lär vara skitig imorgon efter lunch igen. Vita jackor är grymt snygga, men ack så skitiga dom blir direkt. Man behöver bara andas på dom så är det kört.

Imorgonkväll ska jag på nån informationsträff på polishuset om att bli polis. Fråga mig inte vad jag ska dit och göra för jag har då aldrig haft en tanke på att bli polis och det har jag fortfarande inte. Men men, det kan väl vara ett tidsfördriv eller något liknande.

 

Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0