hard to be sure, when i feel so insecure.

Bonjour!

Ytterligare en dag har anlänt och den är inte speciellt innehållsrik. Har varit till min lägenhet och packat ihop sängkläder & filtar och sådant. Det ser nämligen ut som ett bombnedslag där nu. Det står grejer exakt överallt och ändå är det bara badrummet som renoveras. Och där inne vill ni inte ens veta hur det ser ut just nu, som ett utedass skulle man nog kunna förklara det. Hövva! Men som sagt, man får blicka frammåt. Trivs ju som sagt här så...

Har även varit på apoteket och fått hostmedicin nu. Mollipect vart det, som inte innehåller någon morfin. Men den innehåller efedrin så tydligen kan man bli lite bäng i bollen av den med. Men det ska nog gå bra. Mår iaf mycket bättre nu! En befrielse.

Igår vart en mycket trevlig kväll! Cissi som åker till England imorgon hade bokat bubbel på Belle Visage så vi var 7 tjejer som var där och bubblade och drack skumpa. Dock ej jag, eftersom jag hade bilen :/ Men det var mysigt iaf! Tusen tack cissi, uppskattas verkligen & speciellt på en simpel grå måndag.

Var hos Lisa innan på MUS och hon fick gå lite bananas på mitt ansikte. Hon gjorde en astuff sminkning med krusiduller och hela baletten. Kanske inte är något man går på stan med men jag trivdes i det iaf (;

Just nu ligger jag hemma i sängen och ska snart fli till mig lite för sedan bär det av up north igen. Blir lite senare ikväll. Film och sådant lär det väl bli. Skönt att komma hemifrån lite ibland och få lite sällskap. Är rätt ensam här i källaren och vill vi varandra något (jag & pappa) så ringer vi varann. Haha, vadå lat? Ja men 2 trappor är väl onödigt om man inte har något viktigt att säga :b

Ja, men vi hörs något då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0