Feel the fear in my enemies eyes.

Hej på er nattugglor. Eller det är jag som är en sådan.

Den här tiden är jag numera inte van att vara vaken. Igår la jag mig 22:37 tror jag bestämt och sov till närmare 10 imorse. Förstår ni långsömnen? Ändå var jag aptrött när jag skulle kliva upp. Blir nog så när man sovit för länge.

Iaf. Anledningen till att jag inte sover just nu är pga jag är alldeles för mörkrädd! Jag kommer över min mörkrädsla rätt sent här i livet, haha. Vande mig att sova ensam kanske vid 18 års ålder då mamma träffade Håkan och var mycket hos han och så. Men sen har jag inte haft några problem med det, aldrig några problem hemma i min egna lägenhet osv. Men när det kommer till hus, går det bara inte. Jag har liksom ingen koll på läget i alla rum och våningar. FYFAN säger jag bara.

Har iaf förflyttat mig till översta våningen. Vägrar sova i källaren inatt, det finns ej på världskartan ska ni veta. Där har jag ingen som helst koll! haha, jag är knäpp. När jag skjutsade hem Sandra förrut var jag tvungen att ha Annalena i luren när jag gick in i huset o så för jag var rädd att någon var här. Jag vill inte larma heller för då kan jag inte bara smita härifrån för öppnat man dörrarna så går det till securitas direkt. Tänk paniken av att vakna av att larmet slår igång rakt av? Då blir jag hellre mördad i sömnen.

Nej men gudaligen nu får jag ta och lugna ner mig här. Skrämmer ju upp mig själv till max. Ska lägga av med det.

one of us is lying, there's no use in trying. Nothing to pretend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0