Awake.

Godmorgon, godmorgon! Hör fårglar kvittra glatt, godmorgon, godmorgon, i köööör!

Nja, riktigt så sprallig känner jag mig väl inte. Är snarare dödstrött. Somnade apsent inatt, kanske vid tre, halv fyra och klev upp vid tjugo över nio. Inte okej. Detta kommer bli en lååång dag.

Har iaf förflyttat mig från mitt rum i källarn till vardagsrummet på bottenplan. Fattar inte hur man får igång tvn och har allmänt tråkigt. Väntar på att en tvättmaskin som tar 300 år ska bli klar för då ska jag åka in till stan och shoppa... Åt min bror. Haha. Han ska nämligen ha "fest" ikväll. Eller så ska några av hans kompisar komma hit och dom ska se på film och äta chips & dipp. Men han kallar det fest och då får det vara så. Men iaf, jag ska köpa nya jeans åt honom enligt önskemål. Jag måste ändå på systemet osv så det passar sig ypperligt.

Lite senare ska vi förbi farmor som fyller år och som sagt käka. Och därefter åker jag hem och gör mig ordning för kvällens äventyr. Är bjuden på preparty hos Johan så jag antar att det är dit jag ska. Eller det var Stoffe som bjöd dit mig så jag kanske ska prata med johan först ;b

Ahh, fyfan vad trött jag ääär.

Ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0