100215.

Hallåja.

Har varit vaken sedan 07 någon gång och det var bara att bokstavligt talat släpa sig upp ur sängen för att skjutsa brorsan till skolan och sen pappa till midlanda. Sedan körde jag ytterligare massa mil fram och tillbaka eftersom jag skjutsade hem my friend.

Hem kom jag runt halv tio. Tanken var att jag skulle åka in och hälsa på Lisa men hon hade kurs kl. 11 så det var ingen idé det. Istället satt jag mig i en fotölj i vardagsrummet och här sitter jag fortfarande med en kopp kaffe. Eller ett glas kaffe, jag föredrar glas.

Anywho. Igår när jag fått kontakt med broder och min vän i deras hockeyspelande så åkte jag och släppte av the friend i stan innan jag for bort till Lisa och Linda. Vi såg på film och myste på lite på självaste alla hjärtans dag. Som det ska vara! Då ska man vara med sina fina vänner. Efter ett par timmar ringde the friend och hade tråkigt så jag for och hämtade honom så for vi till Lisa en stund till innan vi for hem. La oss och såg på "hemsökta hus"i hopp om att bli uppskrämda men vi vart snarare roade. Vissa program är ju bara för mycket. Somnade gjorde vi innan vi ens hunnit blinka men det kändes som man sovit en kvart när klockan ringde imorse... Uh.

Ska snart åka in till stan på KPMG och träffa vår revisor. Har ingen ork egentligen men nåt måste man få gjort annars blir man så slö. Senare kommer farmor & farfar hit och vi ska käka tacopaj. Är inte sugen alls på det för jag har ätit mig less på det men man får tacka och ta emot. Ikväll blir det en tidig kväll tror jag faktiskt... Ska fila på min CV osv.

Ja men vi hörs då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0