100208.

Bonjour.

Så var den fasansfulla måndagen här. Har varit vaken sen halv nio ungefär då jag åkte från "up north". Kom hem, slog mig ner i fotöljen uppe och surrade med Lisa i telefonen. Strax därpå kom pappi hem och då var det dags för lite pappersarbete. Skrev några fakturor och kopierade cirkus en miljon papper. Det tog säkert 1 timme alltså! Sjukt tråkigt...

Nu är jag ensam igen. Skönt det tycker jag! Ska ta och fräscha till mig lite och sedan åka in med alla papper till revisorn. Sedan ikväll blir det hockey. Ser ni! Jag har börjat intressera mig såhär nu när säsongen snart är slut :b haha, typiskt.

Ont i magen har jag också. Uäh!

Hörs senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0