Working girl.

Halloj!

Sitter på jobbet jag såhär på en lördagkväll medans ni andra förmodligen är ute och förlustar er :b Fast det gjorde jag igår och det fick kroppen bevittna idag. Fyfan. Sov hos Emmsan och hade väl kramkalas med toaletten ungefär halva natten. Jävligt otrevligt. Var tusen år sedan! Men antar att det är för att man inte är ute lika ofta nuförtiden som man åker på sånt där dåligt mående, haha.

Idag har jag och Emmsan bara legat i varsitt soffhörn och beställt mat från onlinepizza. Höjden av lathet! Maten avnjöt vi framför new moon som vi båda förövrigt redan sett.

Som sagt så jobbar jag men det är ganska så lugnt på luren. Inte som på vardagarna. Det enda folk vill ha är numret till taxi eller sjukhuset ungefär. Och sen ringer det några skojare såklart och vill ha reda på adressen till mekonomen i falun. Den ligger på ryckepungsvägen och det tycker alla är skitroligt. Eller dom tkr det är skitroligt att man säger det. "Haha" säger jag då. Ja humorn kan inte ligga på topp hos oss alla (; Och vill man höja telefonräkningen för en sån sak så fine. Sen tror även vissa att vi är taxibolag så jag har fått några som säger "Hej, jag vill ha en taxi till blabla..." Och sen när man säger att dom ringt till nrupplysningen så skäms dom och lägger på, haha.

Slutar iaf kl 01 inatt så det är inte så sent. Vart tillfrågad om att jobba till halv fyra men det var jag inte mentalt förberedd på så jag tackade nej. Sov inte så mkt natten som var som sagt så jag tror inte jag hade orkat. Men annars jobbar jag mer än gärna natt. Är mer nattmänniska än morgonmänniska so to say.

Det är lite tråkigt dock att jobba såhär på en lördagkväll eftersom det är så lite folk här. Lite ensam på något vis, hehe.

Nej nu ska jag försöka hitta på något annat mellan samtalen. Detta blogginlägg har tagit ungefär 20 min för det har ringt på bra nu bara för att jag skrev att det var lugnt.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0