There will be an answer.

Toodels.

Nu är jag här igen, dock ska jag försöka att inte snacka i gåtor denna gång.

Helgen har passerat igen och den har varit jävligt passiv. I fredags efter jobbet var jag otroligt döende med tanke på att uppstigning skedde kl 04:30 på morgonen efter cirka 2 timmars sömn. Men pappi hade iaf planer på att vi skulle ut till IKEA och köpa en diskho till mitt kök, and so we did.

Han hade dessutom pratat med en som jobbar för Sibax om ett eventuellt bilköp för min del. Personen som sålde bilen hade köpt den för ca 1 månad sen direkt ifrån verkstaden men nu efter en separation bestämt sig för att sälja den. Så på väg ut till birsta for vi förbi honom och jag fick provköra den, och det var kärlek vid första ögonkastet. Så nu är jag bilägare till en renault megane av årsmodell 2010. Ja, varför ska jag ha en så pass ny bil undrar många, men som jag svarar till alla så var det aldrig någon tanke på att köpa bil överhuvudtaget nu, men detta förmånliga förslag dök upp och jag tog det. Självklart är bilen på avbetalning så jag cashade inte ut en massa tusenlappar rakt av. Känner jag sen att jag inte har råd eller om jag blir utan jobb är det inte mer än att sälja den.

Anywho. Efter IKEA-besöket for vi (jag, pappa & bror) ut till farmor och farfar och surrade lite och visade bilen. Sedan vart det statoil för godisköp och filmhyrning. Dock stannade jag inte kvar hemma och såg den utan jag for iväg till Emma och umgicks med henne :) Ytterst trevligt var det. Hon är bra underbar den människan!

Igår, lördag. Ja, vad fan gjorde jag då? Jo just ja. Jag for och hämtade upp min mammi och vi for till min lägenhet där vi hjälptes åt att städa vardagsrummet och badrummet. Det krävs väl ett antal städnignar till där pga allt slipdamm som samlas! Tror jag moppade golvet tusen ggr men dammet vägrade liksom försvinna. Jag vill flytta in NU! Men kakelsättarn kommer imorgon iaf och hyvar upp kaklet i köket. Rörmockarn kunde dock inte komma förrän i slutet av veckan :/ Och jag jobbar nästa helg så jag kommer inte hinna flytta och dona då. Blir aldrig klart detdär känns det som...


På kvällen igår for jag up north och umgicks med hunken. Vi lagade lite mat och myste på framför två filmer. Var så otroligt trött så jag höll på somna hela tiden men idag sov vi ut båda två!

Nu är jag alone igen men nu väntas 3 arbetsdagar innan 2 dagars ledighet. Eller en av dagarna är det dags för begravningen jag ska sjunga och som hunken ska kompa. Längar inte direkt.

Nu måste jag ta mig en dusch så det blir gjort. Vägrar duscha på morgonen eftersom man oftast förfryser då. Ciaos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0