Silvershampooo.

Tja.

Gjorde en till slingning igår men det vart värdelöst. Gult vill jag nog säga. Var fan bättre innan. Så så fort jag slog upp mina gröna imorse skyndade jag in till stan där jag köpte silvershampoo som jag nu sitter med i skallen. Hoppas på mirakel! Sen var jag och solade en gång till, var och solade igår också. Hela jag gör en makeover, HAHA.

Igår var vi och hämtade alla vitvaror till mitt nya kök :D Allt i rostfritt och jag älskat! Pappa är just nu och hämtar bänkskivan som är en blank svart. Mums. Nu är det inte aaaalls långt kvar tills den är klar.

Pappi skulle egentligen åka bort som sagt under påsken men han ställde in. Hade sett fram emot lite ensamtid i huset men brorsan är borta iaf så det blir inte så mkt ansvar :b haha. Snäll syster. Nej men jag älskar han men ibland kan det vara skönt att fara bort, om inte för hans del :) Och pappis.

Ikväll ska jag och hunken öva begravningslåtar som vi ska köra om 2 veckor ungefär. Vi har skitsvårt att bestämma oss för några låtar för det finns så många att välja mellan. Men himlen är oskyldigt blå & Till en ängel står långt upp på listan. Åhh, jag gruvar mig.

Igår var jag på introduktionsmötet också på nya jobbet. Det gick bra och jag tror jag kommer stormtrivas! En bra sak är att vi får träna helt gratis på friskis & svettis eftersom det ligger vägg i vägg ;b kung det.

nej nu ska jag skölja ur den blåa sörjan i håret innan håret blir blått.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0