Sacrifice me.

Hej på er, mitt i natten.

Bloggandet har återigen legat på hyllan. Älskar att inleda inläggen med huruvida jag bloggar eller ej.

Just nu sitter jag och kollar i kors pga trötthet. Varför jag inte sover har jag också alltid undrat. Speciellt med tanke på att jag varit igång sedan kl 07 imorse ;s Såhär på en lördag och allt. Det är nämligen jobbhelg för min del. Men imorgon börjar jag inte förrän 14:30 så idag är det tillåtet att nattsudda.

Det gick bra att sjunga/spela på begravningen igår iaf. Höll känslolivet i styr. Hehe, har en förmåga att inte kunna göra det nämligen på sånna "tillställningar" så jag är förvånad. Efteråt vart det trerätters på svartviks herrgård. Smakligt.

Efteråt var man så utmattad pga alla nerver som fick slappna av. Så det fick bli filmkväll tillsammans med gott sällskap. Vem det var kan ni nog räkna ut. Jag valde dock att avstå film nr 2 och tvinga mig själv till sömn. Men istället kan man säga att jag lyssnade på film nr 2 samtidigt som jag försökte sova. Så några många timmars sömn inatt vart det då inte men är ni förvånade?

Jobb som sagt idag. mellan 08-16:30. Sista utbildningsdagen och allt har gått galant. Att teamchefen skulle medlyssna var sista punkten på utbildningskortet och han tyckte att både jag & emelie (den andra tjejen med samma mentor som jag) var superduktiga. Det hejar vi för. Speciellt med tanke på att en utbildningsdag har gått bort för mig också iom gårdagen. Imorgon är alltså den första officiella dagen i så kallat skarpt läge. Passet går av stapeln 14:30 som sagt och avslutas inte tidigare än 22:45.


Ikväll har jag umgåts med käraste Emma och Linda. Jag & Emma satt i hamnen ett bra tag i bilen och surrade på innan vi for till Linda och drack kaffe. Ja, på en lördagkväll! Har ni hört på värre. Har inte varit ut sedan skärtorsdagen ("oj va länge!"). Minns fortfarande den groteska bakfyllan från långfredagen och den avskräckte mig nog för att vara nykter åtminstonde ett halvår framöver. Men så vet vi ju alla att det inte kmr bli.


Nu ska jag blunda lite och mjukas med den lilla röda. Dvs katten, som ligger här bredvid och är trött med sina små kissemissögon. Jag bara älskart.


Kommentarer
Postat av: mammi

värker i mommas katt hjärta när du skriver så..Åh nu jävlar anamma flyttar du hem...Puss..

2010-04-19 @ 20:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0