Oh baby love, early in the morning.

God afton mina kära människorrrr.

Usch, vilken natt jag hade! Sov knappt ett dugg. Var så orolig i kroppen så jag fick ingen ro. Katten var nämligen spårlöst borta igårkväll och han är aldrig ute på nätterna och speciellt inte här i bredsand eftersom han inte är van området (ja, kalla mig löjlig då!). Iaf så var jag ju ändå tvungen tillslut att släcka ner men jag fick som sagt ingen ro. Imorse när jag skulle åka till jobbet berättade pappa att larmet i garaget hade gått 3 ggr inatt, vem tror ni hade slaggat där? Jo, kissen såklart. Hahah. Tur iaf att han är tillbaka nu.


Dagen har iaf gått bra. Har mest bara gjort övningar och sånt man gör i början för att lära sig. Hade även glömt att ta med mig matlåda och hann inte iväg och köpa nå på lunchen heller så gissa om jag var svimfärdig vid femtiden när dagen började lida mot sitt slut. Som tur var så var middagen serverad när jag klev innanför dörrarna hemma. U-bart.

Sen jag kom hem har jag ej gjort mycket. Som sagt ätit, slappat och duschat. Borde sova nu jag eftersom klockan ringer 04:30 imorgonbitti ;s Olagligt tidigt. Inga mjukstarter här inte! Hehe. Borde fan få OB tillägg för det är då ingen bekväm arbetstid att börja och dessutom försöka lära sig nåt. Men det ska la gå ann. Skönt att sluta tidigt om inte annat! Och sen är det ju fredag.

Blir förmodligen bara lugnt i helgen eftersom plånboken inte är så tjock nu. Sen så börjar det ju bli jävligt klart i lägenheten nu så jag ska dit och röja undan och städa, för till veckan sätts dom sista plattorna in. Någon får gärna sponsra mig med några tusenlappar så jag kan köpa lite ny inredning, bra tack :)

Hej.

Kommentarer
Postat av: ewe

Ja du måste komma och se hon nån dag :D

2010-04-09 @ 15:32:34
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0