Let it be.

Oh jisses! Vart ska man börja? Som vanligt när jag uppdaterar blir det hur långt inlägg som helst eftersom jag uppdaterar så sällan. Tänker inte lova att det blir bättring, för vem fan bryr sig egentligen?

Påskhelgen. På fredagen var jag mäkta bakis minns jag. Fyfan för hur jag mådde då. Ringde Hunken och bönade och bad om att han skulle komma och ta hand om mig, haha. Jag kände mig som världens minsta människa när jag låg här i sängen och skakade bort gårdagens fylla. Sjukt egentligen hur man kan må av alkohol. Iaf så kom han till mig och då mådde jag gott :b Var även på påsklunch innan hos pappas ex-sambo och det var jobbigt vill jag lova er med det mående jag låg inne med. FYFAN. Var också till lägenheten och lyfte in ett halv kök. ÖRSCH! Men fint blir det!

På kvällen den fredagen åkte jag och Hunken in till stan och spelade spel med ett gäng människor :) Riktigt trevligt var det och alla var lika tärda som jag. Sedan vart det filmtittning allihopa i en och samma soffa, mysigt.

På lördagen hade jag blivit lite människa åtminstonde men hade tidigt bestämt mig för att vara tvärnykter. Droppade av Hunken hos hans killkompisar innan jag begav mig till mina tjejer hos Lisa. Jag höll det där om att vara nykter men följde ändå med flickorna ut på lokal. Trevligt som vanligt att umgås med dem även om det är roligare att inte vara nykter när alla andra inte är det. For hem efter krogstägning och precis när jag lagt mig och slumrat till ringer Hunken och vill sova med mig och jag säger såklart inte nej, så han kom hit :)

På söndagen då. Hm. Åkte till Lisa där brudarna hade lucköppning eftersom jag hade glömt min sminkväska där. Satt där och surrade lite med dem innan jag och Hunken åkte långt ut i Timråskogarna för påskmiddag hos hans föräldrar och ett helt gäng med släktingar. Hunkens mor vart överlycklig att ha någon att dricka vin med så jag svek inte. Det vart dock bara två glas. Man blir tydligen väldigt sömnig ute på landet. Det vart iaf så att vi stannade kvar där över natten. Jävulskt mysigt var det måste jag säga. Vart kvar ett bra tag på måndagen också, satt och spelade och sjöng (repade) inför begravningen. Ytterst mysigt.

Jaha, och de två senaste dagarna då? Ja, jag har mest varit hemma bara. Hunken också. Tagit det lugnt inför jobbstart som sker imorgon :) Ser fram emot att få in lite rutiner. Men mest av allt ser jag såklart fram emot att snart få flytta HEM. Men allting drar ju ut på tiden så jävulskt mycket... :/ Börjar bli tröttsamt.

Inatt blir jag ensam igen för Hunken är ute på galejj. Who can blame him. Trött är jag inte så det blir ett mysterium på hur jag ska somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0