Kort dag.

Halloj.

Klockan är inte ens 15 men det känns som det är sent på kvällen. Antaligen för att jag jobbade så kort dag idag. Jobbade bara mellan 07:30 och 11:45. Kan vara skönt med korta dagar ibland också så man inte lessnar.

Har bara varit hemma sedan jag slutade jobba. Finns ju ingenting att göra. Inte så roligt väder är det heller. Usch usch. Är en aning uttråkad vill jag meddela.

Ångrar stenhårt att jag tog på mig att jobba lördagkväll ;/ Har dykt upp andra saker som känns mer lockande. Men nu är det så och det är bara till att jobba. Går nog fort.

Det enda jag hör nu är gapet från måsjävlarna som flyttat tillbaka till sveariket.

Uppenbarligen har jag inget intressant att komma med så jag ger fan i detta. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0