just don't stand there and watch me fall.

Godkväll.

Idag har jag varit ledig vilket har varit skönt. Fast lugnt har jag inte direkt tagit det. Vaknade up north imorse och hann slappt slå upp mina gröna innan jag var tvungen att lämna den varma sängen med det varma sällskapet för att åka tillbaka till Sundsvall. Kändes lite tungt men saker måste bli gjorda!

Plockade upp mami och vi åkte till min lägenhet och röjde. ÄN är det inte klart men alldeles alldeles strax. Vi städade iaf så gott det gick, alla ytor och så. Det känns inte så roligt när man städar just nu för man vet att det blir lika skitigt igen när byggarbetarna kommer igen :/ Men det är lika bra att ta det lite i omgångar så inte slipdammet bestämmer sig för att flytta in i allt, dvs gro in. Det sista ska väl göras i början av nästa vecka(!) och jag och pappa ska försöka täcka alla eluttag själva. En fläktkåpa är det som fattas men det är så satans dyrt.

Har iaf tagit med mig och tvättat alla sängkläder och filtar och sådära. För vardagsrummet kan man ju nästan börja inreda. Sängen och soffan står där redan men snart kan man även bädda i sänkläder osv. Härligt. Längtar så sjukt mycket tills jag får sova där första natten efter renoveringen. Det kommer vara en frihetskänsla kan jag tro. Och man sover så gott där! Varm och skönt är det och allt är liksom mitt eget, man känner sig hemma. Såklart.

Efter städningen for jag och surrade med Lisa. Drack kaffe och åt en chokladmuffin. Mums. Sedan for jag iväg och skjutsade Emma :) Trevligt trevligt.

Igår var jag som sagt up north. Återigen orkade vi se cirka 15 minuter av filmen vi tagit oss tid att ladda ner. Men det är skönt att komma i säng i tid. Förr la vi oss alltid och somnade inte förrän 02 tiden om nätterna. Det är inte okej alltså. Inte på vardagar, hehe. Jag borde verkligen sova nu för jag ska upp kl 06 imorn ungefär :s Men jobbar kort dag så det är skönt.

Ångrar så bittert att jag tog på mig att jobba lördag 21-01. Visserligen är det bara 4 timmar men onödiga timmar. Tjänar inte så ofantligt många kronor ändå. Hade hellre umgåts med goda vänner än att svara i telefonen som jag ändå kommer ha gjort nu 6 dagar av 7. Men men, ska inte klaga. Är så glad att jag fått ett jobb! Och det bästa av allt är att mina söta fina emma saltin också fått jobb på eniro nu och börjar nästa måndag :D Underbarare kan det knappast bli.

Näe man ska väl ta och sova lite nu kanske. Kommer i vilket fall som helst vara döden imorgonbitti men några timmars sömn har jag hört ska vara bra. We hears.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0