Hard work work.

Hallelåja.

Hoppas allt är bra med er. Det är iaf bra med mig. Känns som jag bor på jobbet just för tillfället bara :b Inte för att jag jobbat mycket eller så men jag jobbade ju helgen sen jobbade jag kväll igår och ska vara på jobbet 09:15 imorgon igen, hinner knappt åka hem emellan, hehe! Men det går bra. Är ledig på onsdag och sen i helgen också, fast ansökte om att jobba natt på lördag, bara 4 timmar men det är ju bra med extrapengar då jag är timanställd. Har ändå inte planerat något i helgen.

Det går iaf bra med allt. Man kommer in i det mer och mer men dagarna blir långa då arbetsuppgifterna är demsamma.

"SJ:s bokningsnummer sa du? ja, då har vi ett växelnummer här då på 0771-757575, hehe, jajamen tre st sjuttiofemmor. Vill du ha numret på ett SMS så du har det kvar? Ja, då är sms:et på väg här då, vill du att jag kopplar in dig där också? Då fixar vi det, ha det så bra! Tack så mycket, heeeej!"

Ja, givetvis frågar dom inte bara efter SJ:s nummer men det är en återkommande fråga om man säger så. Men som sagt, allt går bra och jag lär mig mer och mer och det går snabbare och snabbare. Dem ända gångerna man får grov ångest och börjar svettas är när folk behöver vägbeskrivningar och knappt vet själv vart dom är och så ska man försöka avläsa en karta och fort ska det gå. Hujeda mig, men man lär sig väl det också med tiden.

Anywho. Slutade så sent som 23 igårkväll och då brassade jag up north för lite gott sällskap och det var det värt. Vi försökte se på tv men det var bara skit så båda var nog överens om att det vore trevligare att lägga sig under täcket och klia varandra tills sömnen slog. Detta enligt rutin, hehe. Alltid ska det klias/kittlas. Är ju så mysigt. Tog inte lång tid innan man snarkade kan jag nog säga. Att han var tvungen att kliva upp alldeles för tidigt imorse var mindre kul men det är sånt man får ta. Är det inte den ena, så är det den andra. Jag började inte förrän 13 idag så jag fick sovmorgon. Tog det lugnt imorse och köpte med mig lunch som jag hann äta på jobbet innan arbetspasset började. Älskar när man slipper stressa på morgonen!

Imorgon är det dagspass på schemat igen. börjar 09:15 och slutar runt 17 nångång. Så måste nog nanna nu så man orkar upp imorgon. Efter jobbet far jag up north igen så någon dator lär jag inte sitta vid. Hörs på onsdag då kanske! Tjingeling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0