Eniro 118 118, Lina

Hej hej.

3e jobbdagen är nu avklarad. Än så länge känns allt bra. Har ju fortfarande utbildning men imorgon ska jag börja svara för första gången, nervöst! Har varit väldigt intensivt att lära sig på så kort tid eftersom det är mkt som ska in. Men det är bra övningar och så iaf. Men det är väl så att man lär sig mest när det är på riktigt så att säga. Jobbar nu tisdag & onsdag, sen är jag ledig torsdag och fredag. Eller på fredagen tog jag som sagt ledigt pga begravningen. Sen jobbar jag lördag & söndag också. På söndag är första "riktiga" arbetsdagen i skarpt läge. Det ska nog gå bra!

Slutade vid 19 idag och sen dess har jag bara varit hemma som vanligt. Kvällarna går så jäkla fort så jag hinner inte med mig. Känner liksom inte att det är värt att hitta på något när man slutar den tiden och efter man käkat middag och så. Då är det ju nästan snart sovtajm.

Sitter just nu och fryser ihjäl iaf. Är så otroligt kallt här nere in the basement! Gillart inte. Tänker inte tjata om hur mycket jag läntar hem till mitt för det har ni hört ett antal ggr.

Sitter och tittar på svenska hollywood fruar och just nu är det Maria Montazami som visas, älskarna. Hon är ju bara för mysig...

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Mattan

MUMS!

2010-04-14 @ 00:58:45
URL: http://miniime.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0