Åre imorgon.

Hallå!

Har väl ingenting speciellt att skriva men känner mig skrivsugen iaf så ni får väl läsa om ni vill.

Sitter iaf och ser på lyxfällan just nu. Hatar egentligen att se tv-program för alla satans reklampauser men ibland har man inget bättre för sig. Följer ingen serie alls nu för tiden, ser sällan tv överhuvudtaget. Inte ens andra avenyn ser jag längre, det som jag följde slavisk förr i tiden. Hugaligen.

Är jäkligt trött känner jag. Ska bli skönt att somna tidigt ikväll. Har varit med MR (nytt smeknamn på hunken, inte som i mister och inte som i initialerna i hans namn utan mitt smeknamn på honom irl:s initaler, haha) sedan i söndags så nu blir första natten ensam på ett tag. Tråkigt men man kan ju inte alltid ha tur. Eller hur? Vi går normalt och lägger oss runt 12 men då ska det klias å kittlas så man somnar inte förrän 01 kanske och sen ska man upp vid 6-7 tiden. Så det blir inte så hemskt mycket sömn men jag klagar absolut inte. Sover som bäst när jag är med han ändåså. Men vi är ju roliga vi å när vi sover, sa väl det häromdagen. Men häromnatten donade på igen i sömnen. Han låg och drömde något och så råkade jag röra på mig vilket gör så att han skriker rakt ut eftersom han drömde en mardröm och förmodligen reagerade på att jag rörde mig. Jag har ett vagt minne av att han skriker, men jag hade iaf bara tittat på han med "vad fan håller du på med" - blicken och sedan bara vänt mig om varpå han brister ut i asgarv pga min reaktion. Konstigt att man minns vissa saker ändå när man sover.

Imorgon iaf så drar jag till Åre! Längtar som en idiot tills jag kliver ut från jobbet vid 17 och åker och plockar upp Emma och sen brassar vi direkt upp. Hatar att jag jobbar så sent men det är sånt man får ta. Lisa, Linda, Ida & Sara åkte upp redan imorse så dom är väl på fyllan nu skulle jag tippa på (; Fick ett SMS av Linda nyss "Du som jobbar på eniro, varför är det ingen choklad i amarula?" Fast eftersom det är 118800 som gör reklam för att ha svar på allt så har jag inget att säga där. Höhö. Anywho, det blir två fartfyllda dagar där uppe i Åre. Inga skidor eller brädor ska åkas utan det blir fest rakt igenom. Var längesedan jag hade en 2-dagars nu så vi får la se hur det går, haha. Låter som en gamtant.

Men nu till den stora nyheten: MIN LÄGENHET ÄR FÄRDIG!! Det trodde ni aldrig att jag skulle skriva va? Hahah. Inte jag heller faktiskt. Jag har dock inte flyttat in eftersom den vart klar idag, jag jobbade sent och sen var jag tvungen att fara hem och packa ihop och tvätta inför Åre. Men till veckan ska det städas, städas och åter städas så jag får flytta in. ÅH, jag älskart! Första natten blir som en pånyttfödelse för mig kan jag tro, haha. Löjlig jag låter men hade ni variit jag hade ni fattat varför!

Nej, nu ska jag fortsätta se lyxfällan sen däcka rakt av. Vi hörs nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0