välkommen höst.

hej på er.

det var ett tag sen. närmare en vecka. jag har jobbat, jobbat & jobbat så därför har det ej uppdaterats på den här fronten. jobbade ju helgen som var, men imorgon vankas det ledighet! jag gillar't.

med mig är det bra. flyter på som vanligt. inga nyheter. mer än att jag funderar på att börja plugga, dock inte förrns till våren. funderar starkt på ett naturvetenskapligt basår. men jag tvivlar på mig själv så därför är inget bestämt. jag tror nämligen inte att jag klarar det då man ska läsa matte b-c-d-e, fysik a-b, kemi a-b, biologi a-b och allt detta under 2(!) terminer. då gäller det att ligga i. jag hade svårt för matte i gymnasiet men det var pga jag var skoltrött så därför står jag i valet & kvalet på om jag är redo nu. jag har ju inte direkt något att förlora på det. för skulle jag nu klara det så har jag ju alla förutsättningar för utbildningar senare... vi får se! är lite inne på ekonomiassistent också då jag sysslar ganska mycket just nu med fakturering, bokföring osv i företaget. lite kött på benen skadar inte. men som sagt, vi får se vad tiden utvisar.

i helgen var det lugnt. jobbade ju som sagt. var på bio i fredags och såg beck - i stormens öga. oh gudars skymning vilken film! gillar ni beck måste ni absolut se den. skitbra. och ett stort plus i kanten att den mest handlar om gunvald larsson (; hehe.

undrar jag hur min lediga dag ska spenderas då? finns ju inte direkt mycket att göra på en tisdag? ska iaf ut en sväng till farmor för hon ska bjuppa på lunch.

på fredag blir det phest iaf. danne har fyllt 25 så han ska ha den årliga festen på lörudden. DESSVÄRRE slutar jag inte jobba förrän 21:15 men då tar jag och natalie bilen rakt ut och påbörar partandet. har inte slutat så sent på en fredag sen jag började på telia tror jag, men självklart ska det vara just en dag då man verkligen har planerat nåt. jaja, bara gilla läget för jag vet att det inte är någon idé att försöka byta. vem vill jobba sent på fredagar...

aja. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0