time to say goodbye.

depp. depp. depp.

idag kan jag vara en utav de deppigaste människorna på jorden, om jag ska låta dramatisk. men imorgon vågar jag inte ens tänka tanken på hur jag kmr vara. anledningen till denna deppighet är självklart att det är sista dagen på mitt nuvarande arbete imorgon. det känns tungt. riktigt tungt.

idag hade vi "avtacknings-fika för mig" och det kändes inte bra. mina älskade arbetskamrater hade även lagt ihop en slant så jag fick presenter :') ett stor blombukett, ett silverhalsband med ett hjärta och en liten mirandanalle som det ståd hugs på. självklart ett kort också där det stod att de kmr sakna mig + allas namn. och blödig som jag är var jag inte långt ifrån tårar. lyckades dock hålla mig men imorgon får det bära eller brista. kalla mig töntig, barnslig, överkänslig eller vad som helst. men en sak är säker och det är att det kommer bli svårt att hitta ett så trivsamt jobb som jag har idag.

arbetsuppgifterna kan vara enformiga och långtråkiga. man får utskällningar med jämna mellanrum och ibland undrar man vad man vad i helvete man gör där. men det tar inte lång tid förän man inser hur lyckligt lottad man egentligen är som överhuvudtaget har ett jobb, och även ett jobb där alla har sån otrolig sammanhållning och piggar upp varandra.

jag kan inte mer än att säga tack. tack för att jag fick vara en del av erat (vårat) team under den här tiden. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0