roast på berns.

hey you.

arbetsdagen gick snabbt, konstigt nog. imorse när klockan ringde var jag så trött så hade jag haft en pistol i närheten hade jag skjutit mig själv. så trött var jag. så veckan började inte bra!

efter jobbet ringde danne, en killkompis, och frågade om jag ville komma o käka middag med honom. varför inte, tyckte jag som jämt o ständigt ändå bara sitter hemma i min ensamhet. så han kom o hämtade mig vid 19 och då for vi på ica pch köpte potatisgratäng för han hade redan kött. lyxmiddag på en måndag, haha. gott var det och båda ville kräkas när vi hade ätit klart. sedan åkte jag home och här är jag nu. sitter och tittar på roast på berns.

längtar tills det är fredag igen jag.

so long, flaggstång. som bert den siste oskulden brukade säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0