not this day either.

näe, det vart inget jobb idag heller. känner ångesten komma krypandes. men man ska ju faktiskt inte jobba om man känner sig dålig. känner mig helt slö, kroppen gör ont. for your information. suck.

dagarna går så jävla långsamt. det plågsammaste idag var ju iaf när jag var tvungen att släpa mig bort på okq8 för att posta ett brev. fyfan, kroppen var nog trött men att behöva gå i motvind var ännu jävligare.

nej nu ska jag inte klaga mer. förhoppningsvis är jag tillbaka på arbetet imorgon. på fredag efter jobbet (ja jag tänke då inte vara hemma hela veckan) ska jag hem till mammi och äta god mat och dona med våra hår. jag har bestämt mig, jag ska göra slingor. till en början iaf. lär bli orange och håret lär gå av :) lär bli en lugn helg, hoppas på det iaf. festade ju loss förra helgen så det får räcka. but you know me. i'm never impossible.

har nyss tagit mig en apskön dusch. frös som ett as innan och det finns ju inget bättre då än att ställa sig i skollhett vatten. ska nog se lite gossip girl nu på ch131.com. bra skit.

vi hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0