idoljävel.

just nu hatar jag idol. vilket jävla slut. åh! inte fan tänker jag titta på idol imorn iaf. på fredagar har man väl bättre tidsfördriv! morrrr.

katten fick ett bryt på mig nyss tror jag. han klöste upp hela min arm. inte okej. det ser fördjävligt ut. men nu vet ni det iaf om ni råkar få syn på min arm som mer liknar en köttslamsa, mums. men jag älskar kittien ändå, han måste ju få busa sometimes.

trött är jag icke. och jag skriver bara gojja. hatar detdär jävla programmet kändisdjungeln. vad är det för trams? och det är ju verkligen hela tiden på tvn också. är det inte ordinare sändingstid så går det repriser dygnet runt. fyfan, vidrigt är det också.

anywho, nu har jag givit er ytterligare ett oväsentligt inlägg. varsågoda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0