i dreamed a dream.

hello!

åh vilken dröm jag drömde. ville verkligen inte vakna upp! :( det kändes så äkta och precis så som jag önskade att det var i verkligheten, åtminstonde nästan. ah, ibland hatar jag drömmar. man blir så besviken när man inser att det inte är på riktigt.

jaja, nu har jag winat färdigt.

for bort till mama igår efter jobbet. hann in o köpa lite småsaker innan. mama hade tjejkväll så några av hennes vänner från "förr" var där och dom satt o drack vin och så. jag tog mig en dusch där och sminkade till mig och joinade dom med ett glas vin jag med. följde faktiskt med när dom skulle ner på stan vilket alltid blir tidigt när man är med 40+, haha (; dom skulle gå på 40-klubben på stadshuset vilket kändes lite sisådär men jag bestämde mig ändå för att följa med en stund. men se på fan, jag kom inte in ;o jag var för ung. haha. så då sket jag i det oså åkte jag hem efter ett tag och det ångrar jag INTE idag.

har varit vaken ett tag nu och ska snart ner på stan med mamsen o kolla om jag hittar något fint. shoppingnerven är på g, ni vet. men jag borde inte! äh.

har allt mitt smink och sånt borta hos mamma sen igår så jag kommer se ut som ett spöke på staden idag. bara för det kommer jag väl stöta på the love of my life. vem nu han är.

ikväll vet jag inte vad som ska göras. verkar som att hela stans befolkning ska ut så det kan ju bli världens drag men fan jag vet inte. jag skulle ju ta det passivt. men äh man lever bara en gång.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0