flaggan i topp.

halloj.

helgen börjar närma sig and i like it. nog för att jag varit hemma 2 dagar denna veckan men man längtar alltid efter helg. det är en slags frihetskänsla ;p haha. har iaf jobbat idag och det gick fort :) skönt skönt. har alltså noll motivation vilket inte är allt för konstigt. men man ska ju gå med flaggan i topp som det sägs, men det är inte så lätt alltid.

faktiskt önskar jag att klockan var typ 23 så jag kunde gå o lägga mig. inte för att jag är trött men för att jag har skittråkigt och vill att det ska vara fredag och lön. är så fruktansvärt shoppingsugen men kan ju inte shoppa allt för mycket heller :/ blir till att slå mig själv på fingrarna. men nånting ska man väl få köpa. huhu. det tycker jag... hårfärg?

kan ni snälla ge mig lite råd angående min hårfärg. brunett eller blondin? jag lider av beslutsångest.

vs.


Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Du passar helt klart bäst i brunt! :)

2009-09-24 @ 21:07:55
URL: http://SVENSKK.SE/
Postat av: emma

du vet ju vad jag tycker...:-) även fast jag själv funderar på att bli brunett igen, så tycker jag alltid att det är finast att vara blond! jämför bilderna själv. så jävla snygg i blont hår är duuuu!!

2009-09-24 @ 23:55:23
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Postat av: carro

kan inte välja :$ du passar lika bra i både och :)

2009-09-25 @ 21:51:18
URL: http://caroolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Oscar

Vacker :)

2009-09-30 @ 23:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0