hello, you fool, i love you.

hey you.

here i am, time to deliver. hm.

hur mår ni då? här är det bra. har åkt på den satans magkatarren igen. det har väl sina orsaker. kan ju börja med å berätta att jag bara har 1,5 veckas jobb kvar på mitt vikariat och ingen förlägning denna gång. makes me sad :( samtidigt får jag chans att göra något med mitt liv. risken för att man blir fast är stor då man skaffat sig en trygghet med ett jobb, men det är väl den enda "fördelen". men det känns verkligen skit eftersom jag stormtrivs med mina kära arbetskollegor. we must keep in touch! så ja, mitt liv har varit en aning ångestfyllt och stressigt den senaste tiden för att jag inte riktigt vetat vad jag ska göra. vet väl fortfarande inte.

det verkar dock som att det blir till att satsa helhjärtat på företaget. inte helt fel om ni frågar mig men det blir så svårt att få in rutiner när man jobbar åt sig själv, om ni förstår vad jag menar. men jag har sagt länge att det verkligen hade varit en dröm att få "heltidstjänst" i företaget och nu när det går så bra finns det chans till det och det gillas såklart. men ibland kan det vara påfrestande att jobba med någon nära anhörig. NEJ JAG SKA INTE KLAGA! det gör jag inte heller. finurlar bara.

är ju även sugen på att åka till norge och tjäna storkovan (?) men jag har ju en tendens att aldrig få fingrarna ur. och sen vill jag även utbilda mig. ja, som ni kan se är jag riktigt förvirrad. det värsta är ju att jag börjar känna mig gammal, och jag är 20 år? 21 i december. hugaligen detta bådar inte gott. måste nog få en kick tror jag av något. träffa drömprinsen kanske (; haha. mja, det lär nog dröja.

klagarna ska gå o sova nu för imorgon ska hon upp  till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0