come together.

tjoho.

kvällen är kommen och jag är pigg. inte okej. mår mycket mycket bättre nu så imorgon blir det jobb. helt klart. förrut när jag kände mig levande efter duschen så for jag ut till min pappa. åh jag älskar hans hus! funderar faktiskt på att flytta dit nu när jag eventuellt inte kommer ha någon stadig ekonomi. men det känns så fel också. att liksom när man flyttat hemifrån ska flytta hem igen? fast o andra sidan kan man ju inte tänka så heller. skulle ju få det ganska eget där också då källaren är inredd för mig sen tidigare. så mysigt. har aldrig bott med min pappa.

vi får se hur det blir. är ju som sagt mycket jag vill göra. en sak är säker och det är att jag inte säljer lägenheten iaf. om det nu blir som det blir så hyr jag ut den :) har flera stycken som är spekulanta så det ska nog inte vara något större problem.

anywho. fick låna ena bilen av han också så nu har jag bil i helgen vilket är skönt. man vet aldrig vad som hittas på.

hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0