blondes have for fun.

god kväll mina kära.

denna dag har inte spenderats på arbetet. har haft så fruktansvärt ont i magen idag och tabletterna jag köpte på apoteket var inte hjälpsamma för fem öre. sist jag hade magkatarr var när vi hade vårshow när jag gick i 3:an på gymnasiet. då var det också massa press o stress. men imorgon ska jag minsann arbeta vare sig magen vill eller inte. har fan inte råd att vara hemma o sen vill jag ta vara på de sista arbetsdagarna med mina kära kollegor :')

såg på de svenska hollywoodfruarna igår. måste säga att jag fullkomligt älskar maria montezäta nånting. hon är ju bara för skön och jag är inte ironisk. satt bokstavligt talat o grät av skratt igår åt hennes kommentarer.  dom andra två tål jag inte att se. hövva.

förövrigt är jag fortfarande sugen på att bli ljus i håret igen. men mitt hår kommer ju dö på riktigt då. men jag känner mig så tråkig i bara mörkt hår även fast de flesta tycker jag passar bättre i det. man sitter ju o kikar på gamla bilder då man var ljus/blond och blir ju så sugen. plus att, blondiner har ju faktiskt roligare ;p hm.



nu ska jag slå mig ner framför tvn med en tallrik hallonyoughurt.

smell ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0