autumn.


hösten är kommen
. jag har ingenting emot hösten egentligen. den är mysig på sitt vis. dessvärre inte lika mysig när man är naiv och tror att man kan ha på sig trenchcoat när temperaturen ligger på 10 grader celcius. jag tror jag dog. jag måste köpa en jacka och helst igår.

istället köpte jag mig en stor mysig filt och massa godluktande värmeljus på lagerhaus. jag har väl bara en sisådär 5 filtar nu. jag har en fetish för filtar tror jag, hm. sen har jag ju en mysig kissemiss att värma mig med också. hjärtevännen.

igår var mamma här. vi hyrde massa filmer och köpte gotta och myste ner oss i min soffa. sen sov hon över. uppskattat som tusan med lite sällskap! förrutom katten då. jag är seriöst deprimerad. haha.

jobbar 2 dagar till. ännu mer deprimerande. åh! hösten ger mig fan ångest, men samtidigt inte. ja det är knasigt det där! man kanske ska fara en sväng till thailand..? ♥

however. i lördags var jag ute o käkade på jops med pappa, brorsan & danne. svinigt god mat. ät där om ni är hungriga. vi satt där bra länge och surrade. därefter for jag upp till stoffe som hade lite party. var riktigt roligt för jag fick träffa massa vänner jag umgicks med mycket förr. stoffe, johan, emil osvosv. mycket trevligt.

nej, nu skiter jag i detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0