at night.

afton!

ser ni vad duktig jag har blivit på att blogga? huhu.

skriver dock inte om speciellt intressanta saker men att jag gör't är ju ett under. det är kvällen nu och min mage är lite bättre. har sett på idol och andra avenyn. håller med emma om att andra avenyn har blivit riktigt kasst. men ändå kan man ju inte ge fan i o se det.

well well. jag vill åka till thailand igen! åh. så vackert land och så trevligt folk. nackdelen är att det kostar och flygresan är asboring. but it's worth it. det är mycket jag vill göra. jag ska fan i mig köpa en trisslott imorgon och vinna ett par miljoner. det skulle vara awsome.

ska nog sova nu. är inte ett dugg trött men jag måste. det jävliga är att jag vet inte när jag börjar imorgon så jag måste vara på jobbet tidigast möjligt så det inte blir problem. känns halvjobbigt, får hoppas jag börjar när jag kommer. ha.

anywho. buenas noches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0