a little toooo late.

godafton mina vänner och ovänner.

egentligen är det för sent för mig att uppdatera nu tycker jag för jag borde sova sova sova för längesen. men det har jag inte gjort, nej. för jag har suttit och kikat på potentiella bostäder i ett land jag förhoppningsvis och förmodligen kommer begé mig till inom en väldigt snar framtid. och det kommer bli grymt. jag behöver verkligen det här... så jag o bella har suttit och skickat länkar till varandra nu på msn eftersom det är svårt att disskutera i samma rum då hon befinner sig i ljusdal. hon var förrästen här förrut men det var en väldigt snabb visit!

ah, make it happen!

nu måste jag sova. var bara tvungen att göra er lite nyfikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0