090913.

hej på er.

jag måste börja bli bättre på att blogga känner jag. eller måste o måste...

helgen har spenderats i partyts tecken. slutade som bekant kl 21 i fredags och därefter vart det till att superstressa eftersom festen höll till ute på löran. sandra stod utanför jobbet och väntade och sedan gasade vi och hämtade upp natalie, hem till mig och bytte kläder snabbt som attan och sedan ut till min far, eftersom han skjutsade ut oss. perfa.
kvällen var kort men trevlig! vid 01 väntade en buss med 20 platser in till stan och jag och mina tjejer var snabba på att hugga en plats, haha. givetvis glömde jag min nyinköpta trenchcoat i bussen också, han ha den i ca 9 timmar. förhoppningsvis kommer den tillbaka!

igår, lördag, var jag allt förrutom pigg. började dagen med en dusch för att bli människa igen och det funkade faktiskt. ända tills jag sedan la mig i soffan och sov vidare. trots slöheten vart det utgång. var på nya espan där jag inte varit förrut och jag gillade stället skarpt. färjan-håkan var gästbartender och flickorna var som plåster på han. håkan är förövrigt kusin med min mamma. viktig info. jaja, vi hade grymt roligt iaf o jag o sandra dansade så håret vart lockigt! sedan tänkte vi dra vidare men vi åkte hem till var och en istället...

idag är jag ännu mer seg än vad jag var igår men det går nog inte att göra något åt saken idag. har legat i soffan exakt hela dagen och det tänker jag fortsätta med. såg på idol-reprisen eftersom jag missade det i fredags och jag skrattade när andreas sa "de flesta stora artister idag är... ehh... kufar" så sant som det var sagt! haha.

aja, bjur på en bild på min lya för det var ett tag sen och lite förändring har skett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0