you've got a feeling that you can not hide.

hej hopp.

fredagen är kommen och solen skiner. däremot planerar jag att ta på mig uggs idag för jag vet minsann att det är kallt! min nyinköpta halsduk glömde jag hos heed i onsdags när jag var där med grabbarna grus :( så jävla typiskt mig alltså, att glömma saker runt halva världen. måste fara o hämta den snarast möjligt.

ni förstår inte hur skönt det var att sova inatt alltså. oh my! somnade totalt ovaggad och sov som en gudinna hela natten. tror inte jag var uppe förrns 12 idag :o men det var det värt!

just nu gör jag inte mycket. har sminkat mig och försökt få ordning på håret men det går käpprätt åt helvete. varför är det så ibland? sitter och väntar på att danne ska ringa för jag ska tydligen hänga med honom. vad vi ska göra är en annan fråga, förmodligen åka bil. haha. roligt liv.

blir lugnt för min del ikväll iaf :) så vill ni ha skjuts kan ni höra av er! heuheu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0