wish me some luck.

hej igen.

tröttheten dödar mig men jag kämpar på ;b

sitter ute hos pappa nu i storhuset. är ensam här så det är skönt. tänkte först åka hem efter att jag skrivit fakturorna som skulle bli skrivna, men insåg att hemma är jag alldeles för ofta så jag stannade här istället. sitter ocgh myser i fotöljen framför tvn och datorn. bättre kunde det nog inte bli... eller jo om det fanns någon god lunch som var färdiggjord för jag börjar bli hungrig, haha. krävande.

en sak som gjorde min dag var att dom ringde från SJ förrut där jag sökt jobb som tågvärdinna. dom ställde lite frågor och ville att jag skulle komma på anställningsintervju på fredag :D tror det är en sån där gruppintervju vilket kommer göra mig dönervös. men det är bara att hoppas på det bästa som vanligt och ni måste hålla alla tummar och tår för mig :) min mammas karl jobbar som tågvärd och det är därifrån jag fått mersmak för det, så jag hoppas definitivt att det går bra! är så less på att gå hemma nu så hälften vore nog.

nej ni, nu ska jag fortsätta spärra upp ögonen här. hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0