what goes around, comes around.

så är det minsann!

satan vad tråkigt jag har. väntar på att brorsan ska ringa så jag ska komma o hämta upp han hos hans kompis. han är bortskämd med skjuts min bror (; kan man lugnt säga. men vad är han inte bortskämd med? hehe. ska även kliva upp kl 7(!) imorgon bara för att åka ut till bredsand och sedan skjutsa han till skolan. jag är en snäll syster jag.

blir nog kvar en stund ute i bredsand ikväll också när jag skjutsat hem han. ska sätta mig och prata med faderkakan. han har många visa ord till mig ibland. har nyss haft ett givande samtal med han på telefonen också.

på fredag ska jag iaf umgås med natalie som jag ej umgåts med på ett bra jävla tag. vi ska till henne och dona med håret (som vanligt) och dricka ett glas vin och se idol. om det blir utgång eller ej får tiden visa. jag säger inget än för det blir aldrig som man tänkt sig när vi är med varandra.

anyways. bloggsuget är inte på topp för jag har inget intressant att skriva om. man blir som orkeslös när man inte har något arbete. även fast man har all tid i världen till att göra saker man vanligtvis inte har tid med...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0