vända på dygnet.

jag har totalt vändt på dygnet. inatt gick jag inte o la mig förrns vid 03-tiden vilket inte är okej alls. man vaknar ju desto senare och dagen blir förstörd! idag kom jag dock upp i någorlunda bra tid men fortfarande inte bra. ahh, ge mig rutiner!

vad gör jag då? jo, jag sitter här omringad av en massa värmeljus (doftljus). köpte nämligen nya idag när jag ändå var i farten (är expert på att förbruka doftisar). dock till min stora besvikelse såg jag att jag hade köpt helt fel doft. jag roffade åt mig de rosa som oftast bruka dofta just jordgubb, men tji fick jag! dom doftade ROSOR! visst, rosor luktar väl gott i blomform men jag gillar inte att det ska lukta ros i min lägenhet, det blir för starkt och kärringaktigt, inte sant? anywho. köpte även bruna som luktade choklad. fast dom luktar ingenting.

på tal om doftljus alltså...

lär väl bli vaken ett par timmar till skulle jag tippa på. har absolut ingenting att göra mer än att bara spana runt och ingenting nytt dyker upp. nu såg jag dock att 2 ½ men började så lite tidsfördriv fick jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0