vaken är jag.

såklart.

min arm är konstig. vaknade inatt av att det kliade som satan på underarmen (bara på ena armen) och imorse när jag vaknade såg det ut som att jag hade typ 20 små myggbett. och dom har inte blivit bättre under dagen, utan kliar bara ännu mer. och det är fortfarande bara på underarmen och på axeln. så om någon kunnig där ute kan komma på vad det är, träd fram! nojjig som jag är fick jag för mig att det var någon kuse som har bestämt sig för att flytta in i min säng och bita på mig men så kan det ju inte vara heller, eftersom det bara är på ett ställe på hela kroppen. lite läskigt tycker jag :/

ska iaf försöka sova ganska snart så jag blir någorlunda piggare imorgon. ska ner på arbesförmedlingen (woho) och ta mig ett snack med dom.

hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0