usch va kallt.

goodmorning.

här sitter jag återigen med frukost i magen efter promenaden med lisa imorse ;b duktig jag är, haha. jag menar, kliver upp frivilligt för att gå ut och powerwalka. det ni! känner absolut inte igen mig själv.

men skönt är det ju såklart.

fryser gör jag dock. har inte blivit varm än. och trött är jag givetvis. dock inte lika trött som jag var igår då jag enbart hade sovit ca 3 timmar. för inatt mina vänner har jag sovit närmare 9(!) timmar och det var ljuvligt! ska jag nog göra inatt å.

intresseklubben antecknar.

nu ska jag mysa med snusen under läppen ett tag till innan jag åker ut till pappa och jobbar lite.

på återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0