time to deliver.

hej världen.

lina heter jag o jag är numera arbetssökande.

kl 8 imorse var jag uppe. min kära faderkaka ringde nämligen och ville att jag skulle komma ut till han. så jag gjorde't. vi skrev fakturor, betalade fakturor och lite annat pappersarbete. jag var dödstrött. jag är dödstrött.

kunde dock inte somna om när jag kom hem så här sitter jag nu, seg som attan. ska snart försöka klistra på mig ett utseende och sedan möta upp natalie. jag ska vara chaufför till henne o mattias idag. dom ska nämligen köpa köksbord och har ingen dragkrok på bilen, så då tar vi min. jag däremot vägrar köra med släpvagn. blir många vändor fram och tillbaka men det ska väl gå ann.

skriver kanske lite senare.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0