scarred marathon.

tjena er. hur står det till?

sitter o ser på scarred jag. det är maraton också. får som vanligt ont i hela kroppen men kan inte heller låta bli :) så jag får väl skylla mig själv antar jag.

anyways. igår vart det faktiskt utgång, men ganska lugnt ändå. skulle kika på sandra som var med i det där miss sundsvall finalen eller vad det kallas. så fin var hon och såg så naturlig ut till skillnad från de flesta andra. men hon vann inte, tyvärr :( men det är inte hela världen.

imorgon är det fredag. men jag känner ju ingen skillnad som har fredag hela veckan, typ. haha. nu börjar jag faktiskt bli riktigt less på att inga ha några rutiner. men det är bara att kämpa på och söka jobb hela tiden. på arbetsförmedlingen hade dom ju inte mycket o säga till om. ska på någon slags "ungdomsträff" nästa vecka? känns lite halvtöntigt om jag får säga det faktiskt. jag har ju faktiskt ganska mycket arbetserfarenhet redan...

jaja. imorgon eller på lördag ska jag iaf åka och hälsa på min soulie matilda i sollefteå. hoppas jag kan åka upp redan imorgon för då ska vi ha myskväll hos henne med tacos och idol. beror lite på kattvakt.

ja men vi höööörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0