marresvirre.

tjo.

freeeeedag. denna dag har spenderats med emma maria strandh på birstacity. har varit där 3 ggr denna veckan och det är ungefär vad jag brukar vara där på ett år. lite shopping har avverkats måste jag erkänna. var tvungen att införskaffa lite kraffs till morgondagen, som jag förövrigt ser fram emot som ett as! systembolaget vart nästan tomt också. blir ju en lång afton imorgon så vi ska befinna oss ute i ljustorp på 30års kalast redan kl 17! blir kanon det. köpte inte så mycket starksprit :p brukar kunna gå illa då...

efter shoppingen åkte vi på ica och köpte ingredienser till marresvirre (läs: marrängswisch). jag & emma har varit sugna på det hela veckan men eftersom att det är fredag tog vi tillfället i akt. sandra fick vara med på ett hörn också. nu är jag home och kvällen har spenderats med kissemiss och tända ljus. so cosy. idol också såklart. tycker synd om eddie som alltid får sjunga om, haha. visserligen är han definitivt inte bäst i programmet men ändå. erica åkte ju anyway.

nej jag undrar jag om man kanske ska ta å sova sig lite granna. katten är så mysig så jag får knoster!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0