mammas kontaktannons.

min mamma har målat upp en bild på min blivande karl.

han heter viktor (säger vi). han är ca 185 cm lång och i 26-års åldern. han har mörkt lite struligt hår och lite skäggstubb, samt väldigt markerade ögon med mörka ögonfransar (tänker er lite rocker-stil). självklart har han tatueringar också, men inga töntiga såsom stora örnar eller tribals, utan sånna som betyder nåt. sen har han även ett läderhalsband med någon symbol som också betyder något. han är gitarrist och jobbar som roddare. han älskar katter och har 2 st själv som heter sixten & sune. han bor med dom i sidsjön och har en stor uteplats där han, jag och våra vänner bruka sitta och spela gitarr och sjunga på somrarna. han gillar, precis som jag, doftljus. sen brukar han också väcka mig genom att spela en trudilutt munspel och berätta att kaffet är klart. han har en extrem humor exakt som jag och han är liksom sådär "enkel" fast ändå speciell. han tycker också om att åka wakeboard/snowboard. och det bästa av allt är att han älskar mig!

frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0