jaja...

shulululu.

nu är jag in a little better mood. har umgåts med emma halva dagen vilket ej händer ofta. bjuppade henne på middag, lax & potäter. bra det. gott var det! sedan låg vi på varsin ände av rummet och stirrade och upprepade att vi hade tråkigt. var extremt sötsugna och drömde om marrängswisch, men nåt sånt blev det inte. for istället och inhandlade en kolsvart chokladkaka (70 %) med nå låtsashallon i. var ju inte sötsugen längre iaf...

åh jag är så taggad inför lördag! vill att det ska bli lördag nu nu nu. ska ju på 30 års kalas då, fast det har jag väl redan sagt tusen gånger. stajjen & hennes karl fyller båda 30 så det blir massa folk och skoj. woho! ingen krogen för en gångs skull!

shoppingsugen är jag. men jag måste hålla i småslantarna. handlade lite basplagg igår iaf, behövs alltid.

nej nu ska jag väl sova. imorgon blir det prommis igen med hitler (lisa). haha nej förlåt. men hon är verkligen hård ;) fast det är bra! annars blir det ingen ordning på mig. nästa vecka ska vi börja försöka springa i intervaller. måste få upp kondisen också.

godnatt.


Kommentarer
Postat av: lisa

haha! ja ä jö intä hård hälläe ja ä jö bara taggad jö :)

2009-10-29 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0