jag är bitter.

hej.

lé jag är. och det är jag för att jag i vanlig ordning är uttråkad. halvt döende av denna tristess. till råga på allt sitter jag på helspänn och väntar på att SJ ska ringa och ge mig de slutgiltiga beskedet angående jobbet. som sagt har jag inga förhoppningar även om man ska tänka positivt. vill mest bara ha beskedet så jag kan sluta grubbla så förbannat!

imorse vart det prommis igen. det är ju i princip det enda jag har att fördriva dagarna med. men eftersom promenaden är slut vid 09 har jag inget att göra resten av tiden. skulle skjutsa emma till tandläkaren vid 11 men det verkade inte bli nåt så ja nu sitter man här... o GLOR.

ja, jag är fan bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0