i forgot, to forget.

godkväll.

sitter just nu och avnjuter lite norah jones. vilken kvinna, vilken röst, vilken musik. avslappnande.

har nyligen suttit och kollat på en massa bilder på ansiktsboken och blivit nostalgisk. hua, vilka minnen jag har egentligen. och det känns jobbigt att "den tiden" är förbi. åldern 18-19 var den bästa alltså, då levde jag verkligen livet fullt ut! helt galet allt man varit med om fast egentligen är det inte så mycket. men på så kort tid har man samlat så många minnen.

ett speciellt minne jag har är när jag skulle på min första charter. när vi var påväg ut till timrå för att plocka upp natalie och samtidigt spelades olas eller dannys eller vem det nu var, den låten "Nathalie", ni vet vilken jag menar. åh vi visste inte DÅ vad vi skulle få vara med om... och hur deppiga vi var när vi skulle åka hem från sunny beach igen. fy-fan säger jag bara. blir så jävla deppig bara jag tänker på det :( trots att resan var helt vrickad (ni vet brutna fötter och galna läkare och hela baletten) så var det den absolut BÄSTA resan jag varit på och någonsin kommer att ha varit på. jag vet, har nämnt det en miljon gånger men nu var det ett tag sen.

aja. ska inte gnälla mer här. imorgonkväll ska jag ju vara med självaste natalien så då får vi prata minnen då istället.

hej.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Yes! Looking forward to'et.

2009-10-16 @ 08:25:56
URL: http://diesnatalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0