hurtig?

god morgon.

klockan är ynka 10 och jag har hunnit med en del. klockan 07:45 mötte jag lisa utanför henne i sallyhill och då traskade vi upp till sidsjön och tog ett varv i rask takt. det ni! jag förstår att ni blir förvånade. men jag måste ju verkligen komma igång och lisa är väldigt peppande måste jag säga, hehe. henne vågar man inte säga nej till ;) haha, nejdå men det är bra att man är så annars brukar man hamna på latsidan rätt fort.

kom hem runt 09 och jag har käkat frukost och fräschat till mig lite sedan dess. nu avnjuter jag en snus och ska väl alldeles strax sminka på mig och åka ut till farderkakan och skriva lite fakturor.

alltså ni förstår inte hur trött jag är... jag har bara sovit ca 3 timmar inatt eftersom jag ej kunde somna inatt pga felaktig dygnsrytm :p skulle behöva sova några timmar till men jag vågar inte gå o lägga mig för då finns risken att jag sover alldeles för länge och att det blir samma visa ikväll igen då jag ska sova. så jag avstår. fan alltså, va skönt det skulle vara med en powernap. längtar tills ikväll vill jag lova. ska fan gå o lägga mig kl 19. så det så.

näääeni nu måste jag göra nåt ryck innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0