helt ointressant.

salut!

som man säger på franska.

hoppas allt är bra med er okommenterande läsare. med mig är det väl bra. arbetslösheten är en ständig tristess och jag försöker så gott det går att ha någonting att göra hela tiden, vilket inte är så lätt. idag har jag iaf varit ute hos pappa och jobbat lite, blivit bjuden på lunch (ovanligt, värt att nämna är att jag blir bjuden på middag idag igen, av mamma! haha). har även varit hos min gulliga mormor och fikat lite. nu har jag ju all tid i världen att hälsa på henne.

nu sitter jag i min mörka lägenhet återigen omringad av värmeljus. jag älskar't! men det börjar ta slut på ljus så konsum nästa. där har dom dock bara oluktade ljus men det får duga. kan inte vara utan!

inatt lär det bli nattvaka igen. på något vis är det mysigt också, att vara vaken på nätterna. även om det är väldigt tråkigt! och synd att man sover bort halva dagarna.

måste få tag i en studievägledare också o lägga upp en framtidsplan. haha. vet ju vad jag ska plugga nu iaf, helt säkert. frågan är bara vägen dit. vart man ska börja osv... det jag vet är att jag iaf måste plugga upp 100 p för att få behörighet.

hörs senare. au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0