en liten tripp.

godafton!

nu har dagen passerat och jag längtar efter en god natts sömn eftersom jag är trött som ett as. men först tänkte jag skriva några rader.

skrev ju lite tidigare idag också och sen dess har jag umgåts med natalie. vi var en sväng på staden för hon skulle shoppa lite. jag höll hårt i päningarna men jag har nog inte så mycket val. haha. however... vi for efter den korta stadsturen bort o hämtade lilla charlie på hunddagiset i nacksta innan vi plockade upp mattias (natalies pojkvän). jag hade nämligen lovat dem att vi kunde använda min bil för att frakta ett köksbord + stolar som dom köpt. som jag skrev förrut!

det vart en trevlig liten tripp det. först ut till timrå för att hämta upp släpvagnen hos natalies föräldrar. och vi hade ett jävla sjå med att få fast dragkroken på min bil också. vi kämpade och kämpade utan framsteg för den hade tydligen fått nån snetändning. när det var en halvtimme kvar till jysk stängde så konstaterade vi att det inte var någon idé så jag mitt arga jag suckade djup och skulle slita bort dragkroken som satt fel och vips så klickade till så det gröna kom fram = dragkroken satt som den skulle. efter en halvtimmes kämpande. haha ja, redan då fick vi oss alla ett gott skratt och rullade bilen mot jysk...

på jysk vart vi kvar ett bra tag och till och med till efter stägning pga kassaappareten ej ville fungera som den skulle. så vi satt där i sofforna och roade oss i mörkret till problemet var löst. sedan for vi hem med möblerna till natalie och mattias och sen tillbaka ut till timrå för att lämna av släpvagnen och tillbaka till stan. nu är jag finally home. men det har varit ett roligt tidsfördriv trots allt :)

fick ett sms av en arbetskamrat (eller ja, föredetta) där hon skrev att hon saknade mig. hehe, redan. så gulligt och det värmer verkligen! skickade in en dagens ros till sundsvalls tidning som kom med idag som var riktade till dom. det är dom värda!! kommer verkligen sakna dom. ♥

anywho, nu har det blivit ett långt och tråkigt inlägg igen men det är ju något iaf. imorgon är det fredag och vanligtvis brukar jag alltid skriva om hur skönt och underbart det är och blaha blaha, men imorgon kommer inte kännas som en vanlig fredag eftersom jag ändå är ledig. visst är det skönt att vara ledig några dagar men jag vet att jag om någon vecka kommer klättra på väggarna. får hoppas det blir mycket jobb i företaget så jag får in lite rutiner!

goodnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0